apa itu cinta???

<3 suatu rasa yang dianugerahkan oleh Allah untuk mewarnai kehidupan agar lebih ceria.Cinta tidak hanya untuk kekasih tetapi untuk semua....

hihihi

jom click2

Thursday 27 March 2014

CINTA....

dignosis oleh : pROF aYU.

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

Maafkanlah prof sekiranya prof lama tinggalkan pembaca semua.betul dah terlalu lama prof tidak mencoret isi hati prof di sini. Banyak hal yang berlaku dalam dunia hari ini termasuk juga dalam hidup prof. baru-baru ini kita dikhabarkan dengan berita MH370. Rasanya masih belum terlambat untuk prof ucapkan takziah kepada semua ahli keluarga penumpang dan anak kapal MH370.

Bukan senang nak hadapi kehilangan orang tersayang tambah-tambah dengan sesuatu yang sangat mengejutkan.bukan mereka sahaj terkejut malah satu dunia mengalami kejutan dengan tragedi hitam itu.

Kehilangan bukan bereti kehidupan kita terhenti setakat itu.selagi masih punya nafas yang diberi pinjam ini maka kita perlulah teruskan perjuangan. perjuangan mencari cinta Allah.perjuangan untuk meraih kasih dan sayang para rasul.

Maafkan prof kerana terlalu lama tidak hadir untuk bersama dengan semua..setiap kita ada cerita masing-masing dan juga masalah tersendiri. Prof sangat sibuk dengan kekangan kerja. maklumlah sekarang ni prof telah ditukarkan jadi Personal Assistant kepada ketua jabatan. tugas makin mencabar dan makin menimbun. setiap tuga tu ada cabarannya dan juga keseronokannya cuma cara untuk menjalankan tugas itu adalah berbeza..

So itu saja dari prof.salam sayang untuk semua. nanti jumap lagi

LOVE U ALL..



NOTA PROF : putus tunang bukan berakhir sebuah cinta..thanks pada Mohd Zulfadlilah kerana hadir saat aku keseorangan...thanks a lot.

No comments:

Post a Comment