apa itu cinta???

<3 suatu rasa yang dianugerahkan oleh Allah untuk mewarnai kehidupan agar lebih ceria.Cinta tidak hanya untuk kekasih tetapi untuk semua....

hihihi

jom click2

Sunday 18 August 2013

MASIH LAGI DI AIDILFITRI

Assalamualaikum WTB

Apa khabar rakan taulan Prof semua? Lama sungguh kita x bersua kan? Apa-apa pun Prof nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua umat Islam di dunia ni.

Bercakap pasal raya rata-rata ada cerita sendiri, tidak terkecuali Prof yang cantek manis ni. HIHIHI( gelak jahat ni). Walau sambutan raya dah berkurangan tapi mood raya masih lagi terasa, apatah lagi kita masih di dalam bulan Syawal yang mulia ini.

Hari nie Prof dah start bekerja selepas cuti panjang. emm banyak betul gosip-gosip terbaru kat opis Prof ni(kalah retis). Ye la bila dah lama tak berjumpa macam-macam cerita la nak dikongsi bersama.

Sepanjang cuti hari tu Prof manfaatkan setiap detik bersama dengan keluarga tercinta. Pada hari pertama Prof dengan family pergi melawat pusara Arwah Ayahanda yang telah kembali ke Rahmatullah pada 09/11/2011. Ini bermakna raya ini adalah raya kedua Prof sambut tanpa ayahanda tercinta.

Dan disebabkan Prof ni tak ramai saudara yang dekat, maka tak banyak rumah lah yang Prof ziarah. Lepas Prof balik jer dari tanah perkuburan Prof pergi menziarah rumah atuk kesayangan Prof yang paling sempoi la.
boipren baru ai...jgn jeles...hihihih..my darling grandfather

So lepas tu, turn rumah encik tunang pulak. nak ke rumah encik tunang kena sediakan duit raya siap-siap sebab anak buah encik tunang merangkap bakal anak buah Prof semua sekali ada 11 orang. sangat meriahkan??

Teringat dulu-dulu bila tiba hari raya, berebut nak cuba baju baru, pastu pagi-pagi lagi bangun nak beraya. Orang lain sibuk ke masjid nak solat sunat aidilfitri, kami pulak sibuk nak beraya. Dulu masa Prof kecik orang bagi duit raya 50sen dah rasa banyak sangat dah. bila poket dah berat baru rasa nak balik rumah. Pastu duit raya masuk dalam tabung. Sangat berbeza dengan budak-budak zaman sekarang. Bagi RM1 pun dijeling lagi. hahahaha... biasa la masa berubah keadaan pun berubah. bukan salah budak-budak, dah memang lumrah alam macam tu.

nie ibunda kesayangan Prof
ini pulak Prof yang cantek manis......hihihih
walau zaman sudah berubah aidilfitri tetap meriah..Hopefully raya tahun depan Prof sambut berdua dengan hubby pulak yer. Doakan jodoh Prof dan encik Tunang kekal hingga ke akhir hayat.

p/s kepada yang buat open house jgn lupa jemput prof tau.....

No comments:

Post a Comment