apa itu cinta???

<3 suatu rasa yang dianugerahkan oleh Allah untuk mewarnai kehidupan agar lebih ceria.Cinta tidak hanya untuk kekasih tetapi untuk semua....

hihihi

jom click2

Monday 5 August 2013

Pesanan Raya

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Lagi beberapa hari jer kita akan menyambut kedatangan syawal yang mulia..semoga aidilfitri tahun ini membawa keberkatan kepada semua..

Petang nanti Prof akan bertolak balik ke kampung Prof iaitu Kemubu, Kuala Krai Kelantan bersama En. Tunang tercinta...Doakan perjalanan Prof akan selamat tiba. eeee tak sabar rasanya nak bersua muka dengan bonda tersayang. Lagipun Prof rindu sesangat kat anak2 buah yang nakal sangat tu.

So, selama berhari raya ni, Kaunter Pertanyaan bersama Prof Cinta akan ditutup buat sementara waktu dan akan beroperasi seperti biasa pada 19/8/2013. Biasa la kalau dah balik kampung, kemudahan internet tidak seluas di bandar. lagipun Prof nak manfaatkan cuti Prof untuk keluarga tercinta.

Kepada yang bakal merindui Prof Cinta selama Prof bercuti tu jangan risau jangan runsing..Prof akan bersama anda pada 19/08/2013... jangan nakal2 tau sepanjang Prof bercuti..

Hooohooohooo balik kampung..hooohooohoooo balik kampung...hati girang...(sekarang yang ada cuma mood raya sahaja, mood kerja kita simpan dulu k)

Dikesempatan yang ada ini, Prof ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua muslimin dan muslimat. maaf zahir dan batin andai ada silap dan khilaf. kepada adik2 semua jangan main mercun kerana boleh menaikkan kadar jerebu di negara kita..hihihihih




2 comments:

  1. Salam Ramadhan prof. cinta!..Ini prof abil mendoakan selamat sampai ke mana saja dalam keselamatan dan dlm keselesaan..InsyAllah..

    ReplyDelete